eekarlsson

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Elin Karlsson - 26 juni 2013 16:09

Förlåt för dålig UPD, men jag har sovit i Filippas stuga med Tyra, Ida, Angelina och Filippa! Det var sjukt kul. Vi sov i en annan liten stuga som var vid deras vanliga stuga. Jag och Angelina somnade typ vid 4-tiden.. Igår när vi kom dit så badade vi två gånger, vi gjorde då en challenge som jag ska redigera lite så jag kan lägga upp den:)) Sen idag så vadade vi också även fast det var fult väder där.. Det var 20 grader i vattnet. Men jag och Tyra kände inte på vattnet eller nåt vi bara sprang och hoppade i:)) Fett modiga;) I slutet av dagen idag så kollade vi på en skräckfilm som heter "The grudge" usch fyfan vad den är läskig, asså typ äcklig för den är läskig.. Men vi han inte se klart den men när vi skulle åka hem så var det ingen hemma hos mig och jag hade ingen nyckel så jag och Angelina åkte med Filippa hem till sig. Och då fortsatte vi att kolla på skräckfilmen, Mrn jag är ju hemma nu så jag har FORTFARANDE inte sätt klart den.. Men jag ska göra det en annan gång. Aja det här var lite om natten hos Filippa, ni kan få mer "info" eller vad man säger om övernattningen på vfm (videofyme) för där kommer en video om den. Men vi ses puss:*

Tidigare månad - Senare månad

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards