eekarlsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Karlsson - 31 mars 2013 19:01

Här kommer en video på när One Direction är på ett sjukhus i Afrika! Att barn ska behöva leva såhär är hemskt, tänk vad bra vi har det. Vi klagar över att vi inte får ny mobil, dom svälter ihjäl! För att dom inte får någon mat. . . Hoppas att den här videon får alla att förstå så bra vi har det! 


Av Elin Karlsson - 31 mars 2013 13:55

Haha rubriken driver... Tyvärr inget party men kalas blir det! Mormor och mina kusiner kom för ganska länge sedan, om ett tag kommer de andra gästerna. Det som står på listan att bli idag är: avundsjuk... Eller inte direkt avundsjuk men det är såklart att jag också vill ha paket:)) Men det får jag ju om typ 22 dagar:D Men nu ropar kusinerna på mig, så vi hörs sen! Tjarrå:*

Av Elin Karlsson - 30 mars 2013 20:05

Fick mitt andra påskägg för det här året! Nu gäller det bara att njuta:)) Vi ses imorrn:*


         

Av Elin Karlsson - 30 mars 2013 16:15

Gla' påsk allihopa! Idag har jag ju vart på stan, jag köpte inget förutom 2 cheeseburgareXD Direkt efter stan åkte vi till farfar och fikade, och så fick vi varsitt påskägg! Första påskägget för i år för mig:) Nu sitter jag framför teven och ska snart baka med mamma, för imorrn kommer mina kusiner som jg saknar jätte mycket! Och så kommer den andra släkten också...:) För min syrra fyller år på måndag:) Så vi ska baka lite tårtor och så:) Det kommer bilder på det vi bakade lite senare. Sees:*

Av Elin Karlsson - 30 mars 2013 09:36

Godmorgon, nu ska jg äta frulle och sen runt elva-tiden så ska jag på stan men familjen:) Igår var vi ju borta, och det var kul, vi åt påskmiddag och så:) Nu ska jag äta så vi hörs senare:*

Av Elin Karlsson - 30 mars 2013 09:36

Godmorgon, nu ska jg äta frulle och sen runt elva-tiden så ska jag på stan men familjen:) Igår var vi ju borta, och det var kul, vi åt påskmiddag och så:) Nu ska jag äta så vi hörs senare:*

Av Elin Karlsson - 29 mars 2013 12:59

Hejsan, jag har nyss ätit lunch och jag gör typ inget:/ Jag o Linnea skulle kanske springa idag ju, men vi kanske inte kan... Ikväll klockan 17.00 ska vi bort, till några vi känner! Och sen vet jag inte vad vi ska göra. Men glad påsk på er så ses vi sen:*

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards