eekarlsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Karlsson - 30 maj 2013 19:39

Hej just nu så sitter jag och väntar på mamma i bilen som springer in och hämtar pizzorna:)) Har nyas haft innebandyträning, rätt nöjd över mitt spel! Och det bästa va att i slutet så kollade A-laget på oss:D Och sa att vi var duktiga (asså killarna) Men nu ska vi åka hem snart och äta! Puss<3:*

Av Elin Karlsson - 29 maj 2013 18:46

Först vill jag bara säga tack till alla fina kik-meddelanden som jag har fått! Eller jag har typ fått från två jätte gulliga tjejer på kik, som skrev att dom har kollat på mina videos på vfm! Och att jag är jätte bra och så. Kram till er, så gulliga ni är!<3 Sen kan jag ju passa på att säga att jag heter: eekarlsson01 på kik! Och tack till alla andra som kollator min blogg:** Idag har jag vart i skolan, och sen inget mer speciellt typ. Ni får gärna kolla in vfm (videofyme) jag heter: Elinkarlsson01 puss O hej<33

Av Elin Karlsson - 28 maj 2013 18:56

Tjabba! Just nu pluggar jag, vi har läxor till imorrn. Och jag tränats lite tills imorrn, idag har jag typ inte gjort så mycket annat! Eller jo jag har vart ute i solen och kört fotbolls och så.. Sen har jag ju vart i skolan som alla andra dagar..:/ Imorrn är det ju prov (asså läxorna) och sen är det typ inget mer speciellt. Gå in på vfm (videofyme) och kolla på mina videos jag har lagt ut! Jag heter: Elinkarlsson01
Men vi ses<3:*

Av Elin Karlsson - 27 maj 2013 16:09

Hejhej! Idag fyller mamma år så vi ska ha kalas sen. Kanske kommer nåt inlägg sen eller en video! Idag i skolan så gjorde vi typ inget speciellt. Just nu så städar jag och sen ska jag plugga lite, men vi hörs! See ya<3

Av Elin Karlsson - 25 maj 2013 08:46

Idag ska jag ner och kolla när mins kompisar spelar sn-bollen! Jag ska ju också spels men jag ska det imorrn, idag ska jag kolla på 02:orna. Och klockan ett typ så ska jag åks till filmfestivalen:D Och efter det så ska jag va med fille och kanske Adam och så ska vi kanske ringa nån mer;) Men vi ses<3

Av Elin Karlsson - 24 maj 2013 14:58

Hej, just nu så chattar jag och snapchatar med fille:D Står en fet lastbil utanför mitt hus för jag får nya grannar nu! Idag i skolan gjorde jag typ inget speciellt. Och Inte nu heller. Äntligen FREEEEEDAG!!!!<3 Såååå skönt:**

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards