eekarlsson

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Elin Karlsson - 1 juni 2013 19:30

Har skapat en blogg på devote.se


kolla gärna in den, den heter: eliinkarlssonn.devote.se


Jag tror att jag ska ha den som en 'videoblogg' och då kommer jag alltså fortsätta på den här bloggen ändå :) Snälla kolla in den<3

Av Elin Karlsson - 1 juni 2013 17:10

Förlåt för dålig uppdatering..! Men jag orkar inte skriva, så jag brukar göra videos istället.! Men nu ska jag ta tag i bloggen, och börja blogga som jag gjort tidigare. Idag har jag bara tråkat och det gör jag fortfarande:/ Igår var jag hos mina kusiner, sen så gick jag och min kusin Melina hem till mig och skapade med Adam:) Imorrn ska jag först va med Ida och Ellen:D Sen typ halv fyra, så ska jag vara 'bollkajsa' :/ Ikväll blir det väl mys med familjen;) Snart skolavslutning, och om det snart är skolavslutning så är det snart... SELECTED PLAYER:DD Längtar så j*vla mycket!!!! Vi åker på skolavslutningen, Idag fick jag hem min selected player jacka som jag har beställt:D Kommer bild... Vet inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen:O Men jag var kollat på lite saker på 'hollister' appen, men allt är så himla dyrt... Men vi ses:*

Tidigare månad - Senare månad

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards