eekarlsson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Karlsson - 31 december 2012 16:14

Ska bara säga att i förra inlägget ska det egentligen inte vara ett ? Utan en smiley men det blev bara så puss:*

Av Elin Karlsson - 31 december 2012 16:10

Gott nytt år! Håller på att göra mig i ordning nu. Jag tror att vi ska till Ida o Ellen och dom vid klockan sex. Det kommer en bild på mig om den lyckas komma ut, men på den är jag inte riktigt klar för jag har inte på mig smyckena och sminket men aja. Ska bli fett kul vid tolvslaget för det är då ALLA raketer kommer wehuuu!!:D Nu har jag stora förväntningar inför 2013 Yeah men hejdå ses:*

Av Elin Karlsson - 30 december 2012 18:34

Hej! Imorrn är det ju nyårsafton:D OMG!! Detta blir ett kort inlägg för jag orkar typ inte skriva nåt:P har vart med Filippa idag:) vi var på stan och hemma hos mig. Det var jätte kul:) ikväll så kanske jag ska till thells igen för Magnus ville att jag skulle komma hiho;) imorrn på nyår så ska vi fira med thells, stenhoffs (Ida o Ellens familj) och Ströms en annan familj. Och Micke och Denise! Så det ska bli kul men hejdå;P

Av Elin Karlsson - 28 december 2012 21:27

Hejsan allihopa! Har nyss vart ute och gått en promenad med Linnea<3 Var kul men kallt:) Imorgon så ska jag vara med henne på förmiddagen för sedan så ska hon till sina sysslingar. Ehm.. idag så har jag inte gjort så mycket! Eller jo jag har ju vart med Ida och Ellen kom jag på;) Idag så ska Sandras kompis sova här och Fridas kompis ska oxå sova här! Men vi ses kanske mer imorrn hejdå!<3

 

Av Elin Karlsson - 28 december 2012 09:27

Hej! Vaknade ganska tidigt idag. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag! Men jag kanske ska va med Ida och Ellen!:) Men jag kan göra ett till inlägg sen för jag ska äta frukost snart:) hejdå!<3

Av Elin Karlsson - 27 december 2012 21:48

Tjabba! Tove och hennes familj är hos oss nu. Det är kul och vi har kört "mörkerkurragömma" fett kul haha! Men vi ses imorrn kram hejdå!<3

Av Elin Karlsson - 27 december 2012 15:38

Hej om nån/några timmar så ska vi få gäster. Och då ska vi äta lasange och lite sånt! Men det kommer bild eller två på vad jag ska ha på mig! Kram kram<3

Av Elin Karlsson - 27 december 2012 13:43

Ja hej igen! Det funkade inte att lägga ut videon:( men jag får väl försöka nån annan gång!! Men iallafall, förut var ju jag på stan men jag köpte inget:/ och då la jag ut ett inlägg och insåg att det funkade att lägga ut en bild:D och då vart jag ju såklart glad. Men nu har jag inget att göra. Ikväll så får vi gäster och det ska väl bli kul:) Men vi kanske ses sen hejdå!<3

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards