eekarlsson

Alla inlägg under november 2012

Av Elin Karlsson - 28 november 2012 16:19

JAAAAAAAA!!!  Nu snöar det och jag är så j*vla glad!!!!! JAAAAAA!!! wehuuu!!  


Av Elin Karlsson - 28 november 2012 15:22

Tänkte byta header nu mot jul och det kommer vara en julheader. Jag ska försöka ta bilder utomhus nu nån gång men jag vill helst att det ska snöa då men det kommer det kommer det kanske göra i helgen eller nästa vecka, eller det säger dom på vädret iallafall;) Så jaa men vi hörs puss!  

Av Elin Karlsson - 28 november 2012 14:52

Hejsan, jag är faktiskt ganska stolt nu för jag har nyss dammsugit och tvättat mitt golv Men iaf idag i skolan så har jag haft historia prov. Jag tror ändå att det gick ganska bra! Men det var så att vi fick hem som läxa asså, att vi skulle läsa igenom två häften och dom är faktiskt ganska tjocka. Så det gjorde jag och sen idag så fick vi prov och det var frågor om det... Men nu lägger vi skolan bakom oss. I helgen så ska mormor bo hos oss för min mamma ska på Thomas Ledin med några som vi känner. Dom kommer bah rocka loss på Thomas Ledin Haha, men pappa skulle också följa fast han är i USA nu!! Lyllo honom Så mamma tar med min moster istället. Jo dom ska dit med Magnus och Sofia, Johan och Lisa alltså Ida och Elles föräldrar. Och sen är det några som heter Thomas och Annette (stav på namn)

Men jaja hejdå   

Av Elin Karlsson - 25 november 2012 08:46

Godmorgon allihopa, idag så ska jag vara med Filippa. Jag vet inte vad vi ska göra eller så! Men vi ska iaf va medans mina systrar Sandra och Frida åker till Ikea med mamma och mormor. Men idag så vaknade jag runt typ åtta. Så jag var väldigt trött först Men nu är jag pigg igen. Sen så måste jag plugga ikväll också Men aja hedå 

 

Av Elin Karlsson - 23 november 2012 15:17

Hej, nyss så dammsög jag mitt rum för att vi får gäste ikväll! Jag känner mig faktiskt väldigt duktig. 

Ja ikväll är det Jonas och Maria som kommer till oss. Maria är en av mammas bästa kompisar tror jag, och Jonas är hennes son men iaf. Jag sk sitta vid datorn i typ fem minuter till eller nåt sånt. Men vi ses bye bye  

 

Av Elin Karlsson - 22 november 2012 15:50

Glömde lägga ut bild på nya skalet så här kommer det   


    love it  

Av Elin Karlsson - 22 november 2012 15:35

Hej, just nu har jag ganska tråkigt. Jag är bara hemma och gör ingenting!! Men sen så ska jag på innebandyträning  

Idag i skolan så gjorde vi inget speciellt, eller vi hade ju idrott men det är ine så intressant! Men jag kan berätta vad vi gjorde iaf. Vi hoppade trampett och körde volleyboll. Det var jättekul  Men iaf vi ses kanske sen hejdå!  


 

Av Elin Karlsson - 21 november 2012 20:07

Jaaaaa nu har jag fått hem mitt skal till mobilen, det kommer en bild på den imorrn eller snart bye bye:):):)

Om mig ♥

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin Karlsson


Ovido - Quiz & Flashcards